Jag vann, igen!

Hallå, det är ju mitt namn i det här inlägget!

Herregud, det här är ju otroligt! Jag som aldrig vinner något alls har helt plötsligt vunnit två jättefina saker på en vecka! Otroligt är verkligen ordet! Jag förstår om ni börjar hata mig litegrann, jag skulle nog kunna bli lite bitter om någon vann flera gånger, särskilt om det är något man verkligen vill ha :/

Dom flesta som hänger i bloggvärlden kanske redan sett att det är China Glaze's Emerald sparkle jag talar om!

Jag är i alla fall jätteglad över vinsten för jag har som sagt inte ägt ett grönt lack sedan högstadiet och det var ju som jag kanske nämnt armégrönt. Jag har inte många nagellack alls som det är nu, några stycken röda, ett guldigt och ett lila och så några som är i princip omärkbara. Alla är ifrån Collection 2000, Isadora, H&M och Oriflame.

Har velat testa China glaze länge men det är verkligen helt nytt område för mig som är ovan att greja med naglarna, dock är jag väldigt avundsjuk på er som alltid har så fina naglar. Jag måste köpa ett bra överlack som gör att lacken torkar lite fortare nu också, har tänkt det länge men inte blivit av.. några tips? :)

Här kan ni se det underbara lacket in action på One Inch Nail's naglar, det är giftigt vackert, jag tänker på Poison Ivy från Batman. Även Sminkan har bidragit med läckra bilder på det, här finns dom.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken tur du har, grattis! :)

2008-12-13 @ 14:12:18
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Johanna: Ja, det är helt otroligt, det brukar jag ju aldrig ha annars.. :) Tack så mycket! :)

2008-12-13 @ 14:25:09
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: inthemake

Grattis ;)

2008-12-15 @ 13:16:09
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Tack så mycket raring! :D

2008-12-15 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0