Julerbjudande! Mirenésse mascaror!

Idag har Satine öppnat lucka nr 16 i sin julkalender och där finner man idag Mirenésse's Secret Weapon mascaror för 149 kr! Ordinarie pris är 249 kr! Jag skall garanterat slå till, julklapp till mig själv ;)

Denna gången tänkte jag köpa Super Volume, håller på att testa Super long nu och den är lovande! Men dum som jag är kan jag ju inte hålla mig till något som funkar utan måste alltid testa någon annan sort utifall den är bättre ;)

Letar ni efter en trevlig tubmascara som inte lägger sig under ögonen eller flagar och som är lätt att ta bort är Mirenésse möjligen det ni söker, för mig funkar dom i alla fall bra men det är ju så med mascaror att det är väldigt individuellt vad man tycker om och vad som funkar för ens fransar. Men alltid värt att testa, eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0