Mirenésse Secret weapon mascara

Som jag skrivit tidigare så fick jag ju Bettielis tester av Secret weapon och nu har jag testat den i två dagar.

Hittills så tycker jag att den ger snäppet bättre resultat än Blinc. Den är dessutom urlätt att ta bort, mycket lättare än Blinc så det är ju verkligen ett plus. Borsten däremot tycker jag är ganska trist, gillar inte den riktigt och får jobba rätt mycket för att få till det pga den. Fast nu när jag tittar på bilderna på Satine så ser jag ingen, inte ens originalet, som har en sådan borste som är i testern? Kan det vara Blinc-syndromet, dvs att testern har en annorlunda borste än originalet?

Funderar jag faktiskt på att beställa en nu när Satine har 20 % på Mirenésses sortiment i helgen, 199 kr är ju bra mycket bättre än 249 kr.  Det får nog bli en annan sort då än originalet dock eftersom jag som sagt inte är riktigt vän med borsten till den.

Frågan är ju vilken man ska välja.. finns ju Super thick, Super curl, Super long och Super volume. Jag var inne på att köpa Super long för att Rocketqueen testat den och rekommenderar den varmt men jag är ändå lite osäker, alla verkar ju bra. Det är väl i och för sig mest längden jag är ute efter kanske? Detta tål att tänkas på.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Har också funderat på vilken av de existerande som man får prov på, för jag hittade heller ingen där borsten liknade..:P

2008-11-16 @ 00:02:27
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Linda: Visst är det konstigt?! Jag kollade på förpackningen och antog att det var originalet man fick men utifrån borsten har jag ingen aning.. Skumt..

2008-11-16 @ 11:49:50
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Pokergirl

Jag skulle nog välja volymborsten, den är fluffigast.

2008-11-18 @ 12:32:23
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Pokergirl: Oh, fluffigt låter bra.. jag får testa den nästa gång utifall jag gillar super long då.. :) Hittills så är jag väldigt nöjd med Mirenésse!

2008-11-18 @ 21:10:27
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0