Psst..

Nu har jag haft premiär för det fina Gold från H&M, vilket tjusigt nagellack! :) Två lager så blev det jättefint, det är lättmålat också. Jag är nöjd, får se hur länge det håller nu också.. :) Mer ingående recension kommer senare, fast ni kanske är trötta på recensioner på dessa nagellack från H&M vid det här laget? Jag är ju inte direkt den första (eller sista) som köpt dom :)

Imorgon kanske det blir en liten NOTD, om jag kan komma över att alla andra har så mycket finare naglar och händer.. ;)



Har även haft premiär för duoskuggan från Isadora och den mörkare lila blev precis som jag tänkt mig! Imorgon blir det en sminkning med lila och lite guld i, för att matcha nagellacket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0