Testing testing

Idag testar jag Barry M's Retractable Eyeliner pen. Skall bli spännande att se om den sitter en hel dag :)

Jag återkommer med vidare resultat ;) Blir ju en ordentlig recension senare, just nu är vi bara på teststadiet. Men jag vill ge den en eloge för att den var så mjuk och trevlig att lägga på. Om den sedan håller en hel dag och utan att irritera mina ögon så är den en riktig darling, precis som RQ skrev i sin recension :)



(bild lånad av Satine)


Här finns mitt ursprungliga inlägg om bl.a. Barry M's penna.


Kommentarer
Postat av: inthemake

Spännande, älskar deras Dazzle Dust men har aldrig testat nått annat ;)

2008-11-04 @ 11:48:10
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Jag är lite sugen på att testa dom, de ser alltid så fina ut på er som har dom! :)



Vi får se hur det klarat sig ikväll.. spännande verkligen :D

2008-11-04 @ 12:00:56
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0