Beverly Hills 90210

Beverly Hills var ju en serie man följde med stor spänning när man var yngre och sedan diskuterade i skolan. En del hade t-shirts med "Brandon" eller "Dylan" och en del köpte böckerna som faktiskt gjordes. Jag har en av böckerna, fråga mig inte varför men det var inne så man liksom hängde på. En del som hade kanal 3 följde ju Melrose Place istället men vi hade inte den kanalen så det var Beverly Hills som gällde, det var väl lite som två läger. Ungefär som med Skilda världar och Vänner och fiender längre fram.

Nu har det ju talats om en uppföljare och vad jag förstår är den redan klar?

En roligare sak som jag just insåg när jag tittade i en tv-guide var att dom visar Beverly Hills, de gamla avsnitten, på TV400.. det går just nu t om. Dags för lite nostalgi, jag misstänker att jag inte kommer tycka att det är lika bra som jag tyckte då... ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit! här har jag gått och tänkt.. "varför skriver hon inget i bloggen?" så har jag missat att uppdatera med din nya adress! :-o Nu vet jag ju vad jag ska läsa ikapp ikväll..



Var det du som kommenterade i min blogg? Du har ju rätt i så fall. Jag ska söka omedelbart!

2008-11-01 @ 16:57:43
Postat av: vaniljlatte

ja.. det var ju jag då .. peka på tidigare inlägg

2008-11-01 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0