Recension: Everyday Minerals Blotting Paper

Ville recensera ett superbra budgetköp, nämligen Everyday minerals Blotting papers. När jag beställde så fick jag 100 stycken (1 förpackning) för 24 kr och det är ju i princip gratis.

Jag har använt dom av och till när dom behövts och det funkar jättebra, dom gör det dom är gjorda att göra - tar bort det blanka utan att all makeup försvinner. Det känns bra att det är rispapper och inga skumma tillsatta ämnen heller. Väldigt smidig liten förpackning att ha med sig, jag har dom alltid i handväskan.

Kort sagt, jag rekommenderar!





Betyg: 5/5

Väldigt billiga och prisvärda blotting papers som gör det dom ska, just därför får dom en femma, finns kanske blotting papers som är bättre men antagligen inte till så lågt pris.




(bild lånad från Everyday minerals)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som något för mig.

2008-10-23 @ 00:23:51
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Cecilia: Dom är bra! Jag har inte testat några andra blotting papers så jag har ju inget att jämföra med men det känns bättre än att ha på mer puder eller dylikt, det har ju en förmåga att göra att det ser lite för mycket ut ibland.

2008-10-23 @ 07:47:35
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0