Min nya leksak!

Hej på er!

Jag har inte hunnit med bloggen på några dagar, känns jättetrist när jag vill blogga men inte riktigt får till det.

Men nu har jag köpt en ny leksak som kan göra hjälpa upp saken lite :) Nu kan jag nämligen multitaska, t.ex. titta på tv och blogga samtidigt, det är väl perfekt? ;)

Ni kanske gissat att jag köpt en laptop nu? Jag har länge velat ha en men haft väldigt svårt att bestämma mig vilken jag skulle ha och så var jag ju tvungen att spara ihop pengar, det är inte bara att köpa en direkt..

I torsdags var jag och mamma och tittade i lite affärer för jag skulle titta på lite accessoarer (mer om dessa senare) och då gick vi in på Siba en sväng. Jag skulle egentligen titta på tv-spel men så fort jag kom i in i affären fångade något annat min uppmärksamhet, nämligen denna underbara laptop! Den är allt jag sökt i en laptop och dessutom vrålsnygg! Jag är så himla nöjd, att den dessutom var nedsatt i pris var ju en rejäl bonus.. :)

Så, det är en Fujitsu Siemens Amilo Si2636 och såhär ser den ut:


Kommentarer
Postat av: inthemake

Weeii härligt! I love my laptop, men den börjar bli lite seg & pensionerad :( dags för mig att shoppa ny snart ;)

2008-10-27 @ 10:10:03
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Ja det är så himla smidigt ju.. jag är überglad över den :D Aaw, seg och pensionerad, stackarn. Då har du ju en anledning att få en ny fin iaf.. ;)

2008-10-27 @ 10:28:46
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohh finally! Because youre worth it ;)

2008-11-01 @ 16:59:53
Postat av: Anonym

Anynom: Haha, ja.. :)

2008-11-01 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0