Primo Paolo

Jag har alltid varit lite förtjust i Paolo Roberto, jag tycker han är lite charmig och satt som klistrad när han var med i Let's dance förut.

Nu har han ett eget program på Tv4 Plus och det heter Primo Paolo, det går på tisdagar kl. 21.00. Så här skriver tvplaneten om programmet:


 

"Säsongsstart. Del 1 av 10.

Paolo Roberto anländer till sin pappas hemstad, Maddaloni, för att laga mat med sina fastrar. Efter att på sedvanligt vis ha åkt runt och hälsat på sina släktingar sätter han igång att laga mat med hjälp av den mycket bestämda faster Margherita. Det blir även ett besök på den lokala marknaden för att handla ost och grönsaker.
"

Jag har precis börjat titta nu och det är så himla charmigt! Att han dessutom talar italienska gör ju inte saken sämre.. :) Han faster verkar jätterar och dom gör goood mat. Titta på det vettja! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var har du tagit vägen? :)

2008-10-26 @ 10:00:44
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Johanna: Jag är här, det har varit lite ruschigt några dagar bara, men jag ska skärpa mig. Rart att du la märke till att jag inte varit riktigt närvarande.. :)

2008-10-26 @ 16:27:02
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0