Sheer Cover

Kom nyss ur duschen och satte mig framför min söta lappy för att slösurfa lite framför tvn. Ni vet, multitasking ;)  Ugly Betty får inte missas.

I alla fall, såg nyss en reklam för en produkt jag faktiskt aldrig hört talas om innan, nämligen Sheer Cover. Någon som hört talas om det innan? Jag var inne en sväng på hemsidan och det är lite TV shop feeling på den men man vet ju aldrig.. Såhär skriver dom:

"Sheer Cover® är ingen vanlig makeup

Denna heltäckande pigment- och mineralsammansättning ger din hud en jämn och perfekt finish. Mineralerna får dina skönhetsfläckar att försvinna utan att sminkningen ser tung och tjock ut. Oavsett om du lider av fläckar, rodnader eller blemmor får Sheer Cover® din vackra hy att framträda."



Det är enligt reklamen kändisarnas hemlighet och det är en mineralmakeup.. det har blivit en riktigt stor grej nu det här med mineralmakeup och många kanske köper en produkt som sägs vara kändisarnas favorit?

Vill ni utforska det närmare ska ni klicka här.

Apropå mineralmakeup såg jag i onsdags att Loreal kommit med massor av nya produkter i sin mineralserie, jag hade tagit mobilbilder och så men sedan såg jag att Bjooti gjort ett inlägg om precis samma sak så jag tycker ni skall läsa hos henne om det.. :)

Kommentarer
Postat av: RM

Har sett SheerCover rätt mycket på tv, men har aldrig provat.

2008-10-29 @ 17:46:15
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vem vet, det kanske är toppen! :)

2008-10-29 @ 19:42:35
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Marybeth

RM: Det var första gången jag såg det, har du sett det på vanlig tv-reklam eller typ tv-shop? :)



Johanna: Ja, det kanske det är, vore lite kul att testa.. :)

2008-10-30 @ 08:49:24
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0