Utmaning - hur naturlig är jag?

Makeupoholic har gjort ett litet kul test och jag kände för att anta utmaningen, det var ju lite kul! Så nu kör vi!



Du har....

(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång*
(x) En locktång*
(x) Designparfym
(x) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr


Summa = 10


*(jag har en sådan där multigrej med plattång, locktång osv..)

Du ...

( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad


Summa = 1

Du har...

(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
( ) Tagit hål i öronen


Summa = 2


Totalt: 13


0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.



Jaha ja, konstgjord behandlad blomma, det lät ju kanske lite sådär. Jag hade hellre varit en fryst jordgubbe då tror jag :)

Alla som tycker det här är en kul grej får gärna göra utmaningen och säga till i kommentarerna :)


Kommentarer
Postat av: badis

Skoj läsning, bidrog med litet egen lektyr nyss:)

2008-10-21 @ 16:09:39
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Marybeth

Badis! Vad roligt! Jag skall genast gå in och snoka hos dig.. :)

2008-10-21 @ 18:17:05
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Kanariefågel i nordisk miljö. Där ser man.

2008-10-23 @ 00:23:11
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Cecilia, det låter väl roligare än konstgjord behandlad blomma i alla fall? :)

2008-10-23 @ 07:45:59
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0