Jag lever, själv då?

Jag är vid liv men har det ganska stressigt, det är lite mycket just nu och har varit det i helgen med. Det är inte lätt att kombinera heltidsjobb med alla fritidsaktiviteter och saker som måste göras hemma med att hinna blogga också. Jag får lov att säga att ni som klarar det med briljans borde få medalj, jag fattar inte hur ni hinner.. :)

Jag tycker om att blogga men ibland får jag lov att låta bli, för att hinna göra andra saker, jag hoppas att ni står ut och inte får Marybeth-abstinens. Jag vill aldrig komma till den punkten att jag bloggar för att jag känner att jag "måste" för att folk förväntar sig det, förstår ni hur jag menar? 

Jag har massor av uppslag, har lite nya saker att visa och så skall jag testa att vaxa ögonbrynen snart, dom är nämligen på lite utväxt nu, läckert värre ;)  Även tänkt recensera en mascara som sannolikt kommer få  högsta betyg dessutom.. :)

Jag har förresten köpt en helt underbart snygg jacka med, jag är glad. Tidigare köpte jag ju en slags kappa men den är lite för elegant att ha om man t.ex. vill gå i mysbyxor och gå ut och gå eller gå till affären eller vadsom, så nu hittade jag en annan som funkar till allt.. kanonbra! Dyr var den inte heller, så, en del saker går bra nu :)

Sammanfattningsvis är det alltså lite låg aktivitet här på bloggen men det kommer bli bättre, under tiden roar jag mig med att försöka hinna med att läsa alla andras underbara bloggar och att kommentera!

Njut av solen raringar! :)

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh ingen stress Marybeth...ibland behöver man pausa & ta det lite lugnt...jag är iallafall här å kikar när du skrivit något ;) kram

2009-04-08 @ 16:09:56
URL: http://inthemake.se
Postat av: Johanna

Jag kommer säkerligen få Marybeth-abstinens! Men jag förstår precis hur du menar med att man inte vill känna att man "måste" blogga. Tyvärr har den tanken slagit mig många gånger och då har jag faktiskt valt att inte skriva något. Man ska blogga för att man tycker att det är roligt, så är det ju. Men hoppas att du skriver lite då och då, tycker om dina inlägg och blogg ska du veta! Kram till dig!

2009-04-08 @ 16:13:50
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Inthemake: Åh vad du är rar.. :) Roligt att höra att du tittar in! Jag tittar in i din blogg så gott som dagligen och den är toppen! :) Kram!



Johanna: Aw, vad du är gullig! :) Ja, det är precis så jag börjat tänka nu på sistone också, och då har jag gjort precis som du, tänkt att jag inte skall blogga för att jag måste... jag ska göra det för att jag vill och tycker det är kul.. känns skönt att du förstår hur jag menar! :) Vad roligt att höra, tack så mycket, det värmer verkligen! :) Jag tycker väldigt bra om din blogg också! Kram!



2009-04-08 @ 20:02:56
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0