Testat!

Nu är det dags för en ny kategori här på min blogg även om den kommer ligga under kategorin recensioner. Den får heta Testat och på det viset hoppas jag att jag får till lite flera sådana inlägg, jag har nämligen extremt svårt för att skriva recensioner, det är som att jag får någon slags brainfreeze så fort jag försöker skriva recensioner och skall försöka betygsätta osv. Om det bara heter testat och jag bara skriver lite vad jag testat och hur produkten var så kanske det går bättre, egentligen är väl skillnaden inte så stor men det känns så i min hjärna och kan jag lura den så enkelt är det ju inget fel? ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-24 @ 13:30:28
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Kul att du är tillbaka! Jag håller med dig om recensioner, det är svårt! "Testat" låter jättebra!

2009-08-25 @ 14:21:06
Postat av: marybeth

Sandra: Tack!



Kerstin! Tack :) Jag är tillbaka litegrann i alla fall, sedan om det blir för evigt vet jag inte men just nu känns det roligt och jag hinner med det.. :) Visst är det svårt! Man vill få med allt men ändå att det ska vara relevant, det är precis lika svårt som när man skulle skriva dom i skolan tycker jag.. haha.. Vad bra, jag tycker också det är helt ok! :)

2009-08-25 @ 23:17:45
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0