Lite nya accessoarer

Det har varit en hektisk vecka och denna som kommer är inget bättre, ibland känns det verkligen som att timmarna inte räcker till..

Så det blir lite inlägg ur mitt arkiv så länge, gjorde i ordning detta för någon vecka sedan under en lugn stund men ville inte bomba er med såna inlägg, så det får ni nu.. :)

Lite nya hårspännen och en väska har det blivit.. kul med mellandagsrea och billiga hårspännen tycker jag!



 

Väskan tittade jag på redan innan jul men tyckte det var lite onödigt med ännu flera väskor, men sedan när jag såg den på rean till halva priset kunde jag inte låta bli längre ;) Det är ju dessutom en rosett på den, hihi. Hittade den på KappAhl.

Hårspännena är från H&M, jag gillar dem, dom till vänster är det lite 60-tal över tycker jag och blommorna är ju söta.. :)

Kommentarer
Postat av: inthemake

Hårspännena var urgulliga, blommor är alltid fint ;)

2009-01-27 @ 11:46:28
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Tack! :) Ja, det är dom verkligen :D Man blir så glad av såna där små spännen, piffar upp!

2009-01-28 @ 09:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0