Paket x 2!

Inom loppet av två dagar har jag fått två paket, woho!

Först fick jag sakerna jag beställde för ett tag sedan från Satine, dom mejlade mig kort efter att jag gjort min beställning för att fråga hur dom skulle göra då ett av glossen var slut på lagret och dom var tvungna att invänta leverans, jag tyckte att jag kunde vänta tills det kom in och här är nu grejerna! Jag vill återigen säga att jag är så himla nöjd med Satine, tycker deras service är outstanding! :)

Vad var det i paketet då? Jo, det var en ny Mirenesse Secret weapon mascara, denna gången Super volume, jag håller på att testa Super long varianten nu och det ser väldigt lovande ut så det skall bli kul att testa Super volume med!

Vidare så var det också två nya gloss ifrån Barry M, som ni kanske läst tidigare här och här så är jag helt såld på dessa och kommer antagligen att köpa ett i varje färg, jag arbetar på det nu ;) Denna gången fick Glossy Tube Matt Hint of Red och Glossy Tube Pale Strawberry Shimmer flytta in hos mig. Dom är så tjusiga! :)

   


I paket två var det faktiskt bara en sak, men så fick jag en del prover också, det är ju alltid skoj!

Inezza har ju som många kanske läst lite varstans haft 20 % på en del märken så jag passade helt enkelt på att köpa Cake's Satin sugar (for lighter hues) när det var lite rabatt. Jag har läst många recensioner på denna som varit positiva och varit nyfiken ganska länge så nu var det dags att slå till! Tycker det är kul att testa olika sorters torrschampon i jakten på det perfekta!  Med denna fick jag massor av prover från Juice Beauty också, spännande då det också är ett märke jag  är nyfiken på! :) Kan rekommendera Inezza varmt också, trevligt att få mejl när paketet skickats och snabb leveranstid!





Cleansing gel, cleansing milk, nutrient moisturizer, oil-free moisturizer och antioxidant serum. Snällt av dom att skicka med så många va? :)


Nu får jag önska en trevlig helg också, det är ju faktiskt fredag! Den här veckan har gått så himla fort tycker jag, skall snart slå mig ned i soffan och titta på Let's dance.

Kommentarer
Postat av: inthemake

härliga paket, själv drar jag till London om 2 veckor å klämmer på alla Barryprodukterna live ;))

2009-01-12 @ 12:55:25
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Paket är verkligen härligt! :D



Men åh, vad avis jag bliiir! Och så blir jag glad för din skull, skitkul att åka ju!

2009-01-12 @ 13:06:36
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Linda

Är riktigt sugen att beställa från Inezza, lite Cake skulle inte sitta fel :o)

2009-01-12 @ 14:44:19
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Linda: Jag kunde inte motstå det suget jag.. hihi.. :) Dom verkar ha himla många mysiga grejer!

2009-01-13 @ 00:31:41
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0