Recension: Glo minerals gloBlush Hibiscus

Kunde ju inte låta bli att skaffa mig ett av dessa rouge när det tidigare var rabatt på dom, hört mycket bra om dom också och det gjorde ju saken ännu lättare när jag använde det där klickfingret ;)

Jag har använt det här rouget länge nu, ända sedan jag fick det på posten i oktober och jag är supernöjd! Det är otroligt drygt, syns knappt att jag använt det, man behöver så pyttepyttelite av det för att få rejält med färg. Det håller verkligen hela dagen och ser lika fräscht ut som på morgonen när jag lagt på det och min hud verkar gilla det. Jag kan inte se några nackdelar alls, att det dessutom är i pressad form tycker jag är ganska skönt för ibland blir jag innerligt trött på mitt mineralsmink i lösform.. :)

Jag kan inte annat göra än att ge toppbetyg, gillar verkligen det här! Det är ju ganska dyrt men väger verkligen upp sitt pris. Redan börjat fundera på vilken annan nyans som vore trevligt att ha.. och jag är så sugen på att testa andra saker från Glo minerals, grämer mig över att jag inte köpte startkitet när det var så billigt på Satine förut, nu verkar dom vara slut men kanske kommer in fler, skall nog hålla koll..  





Betyg: 5/5

Underbart rouge som ger massor av färg med så lite!

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag har inte provat något från glo minerals men jag blev sugen på det här rouget. Låter jättebra.

2009-01-13 @ 14:38:03
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Emma P

Jag har detta i sunset, fick med i beautybagen. Det är inte als tokigt, men färgern gör att jag inte använder den så ofta tyvärr. Däremot skulle jag vilja ha begonia! Den ser fantastiskt läcker ut!

2009-01-13 @ 17:42:31
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma P

Har du sett att starterkitet finns hos accessoara förresten? kostar lika mkt där, men tror att det finns färre färger...

2009-01-13 @ 17:45:49
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Sminkjante: Det är verkligen förvånansvärt bra! Jag älskar mitt och just att det är i pressad form, mycket enklare än mina andra mineralrouge som är i lös form.. :) Blir så himla fin färg med så lite också, jag tycker det är suveränt!



Emma P: Ah, vad synd att du inte fick en roligare färg! Begonia tycker jag också ser jättefin ut! Fast jag tror den är lite för rosa för att passa på mig, Papaya tycker jag också ser fin ut!



Starterkiten på Accessora har jag totalt missat, vad bra att du berättade det, skall kolla in det.. :) Kanske finns någon färg som passar.

2009-01-13 @ 22:02:43
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0