Spenderarlistan 2009

Det här en grej som jag tänkte börja med redan i slutet av 2008 men sedan tänkte jag att det kunde vara bättre att börja med den efter nyår, dvs 1 januari. Så, från och med nu skall allt jag köper som är inom kläder, skor, makeup, hudvård, accessoarer osv finnas med på denna lista. Detta för att jag skall få lite koll på hur mycket jag spenderar, både spännande och läskigt på samma gång!

Tur att jag köpte mycket på rean innan det blev nytt år ;)

Vi börjar på en gång och sedan kommer jag att fylla på den här listan varje gång något nytt inhandlas. Häng gärna med på min idé om ni tycker det verkar vara en kul grej!



Januari

Satin sugar från Cake (Cake beauty?)                                     183 kr inkl. frakt och fakturaavgift.

Ruby pumps från China glaze                                                    91 kr inkl. frakt.



Update 27/1 -09

Nej vet ni vad? Efter mycket begrundande har jag kommit fram till att jag inte vill veta vad jag köper såna här saker för, det är saker jag köper för att jag tycker det är roligt, det är saker jag unnar mig, jag vill inte veta vad det kostar för då är jag rädd att jag slutar unna mig saker.. Så, det här projektet är numera skrotat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0