Borta bra men hemma bäst?

Jag vet inte det jag.. det är ganska skönt att bo på hotell, man känner sig så ompysslad i ett fint rum med mysiga sängar och de där lyxiga sängkläderna. Att man dessutom bara behöver gå till en speciell våning för att få äta hur mycket frukost man vill av massor av sorter är inte så dumt.. :) Inte precis som här hemma. Ingen som städar här heller, utom jag, haha.

I alla fall så var AC/DC grymt bra, det var så sjukt roligt! Vilken energi på scenen! Grymt! (igen).

Jag har faktiskt köpt en bok om AC/DC nu, "AC/DC Maximal rock & roll, den ultimata historien". Finner sådana böcker intressanta och AC/DC har jag lyssnat på så länge jag kan minnas.

Blev lite shopping och så med, inga stora grejer, lite kläder och lite accessoarer bara. Gick åt desto mer pengar på restauranger och barer, men är det semester så är det!

Nu har jag packat upp och skall slappa framför TV-apparaten lite.

Senare kommer ett inlägg med ett par nya skor jag köpte i torsdags, dom är ljuvliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0