BUS

Japp, ikväll BUSar jag.

Idag fick det bli BUS-servetter, det är så himla smidigt tycker jag och enklare än sprayerna som finns. Sprayerna är inte heller så tokiga i och för sig men jag tycker det är ganska svårt att komma åt bra överallt med dom och att få det jämnt, det känns så mycket lättare med en servett.

Annars kör jag mest steg för steg BUS lotion vilket ju är himla bra, det blir sällan randigt eller ojämnt. Min favorit just nu i budgetklassen (jag gillar budget, då hinner man testa så mycket fler sorter!) är Nivea. Jag körde stenhårt på Dove innan men Niveas luktar trevligare och är lite rinnigare i konsistensen vilket jag tycker gör det lättare att applicera den. Jag har även Loreals men den köpte jag i höstas när jag hade mer färg och valde då den mörkare nyansen så det blir inget bra att använda den nu när jag är lika vit som en Alvedon typ.



                


(BUS-produkter jag testat och har i min ägo just nu..)










Vad tycker ni om BUS-produkter? Gillar ni att använda dom istället för att sola eller är det bara jobbigt? Har ni några tips på bra BUS-produkter? Eller vet några man absolut inte behöver testa? Nyfiken marybeth undrar!



 


Kommentarer
Postat av: Johanna

När det väl är sol och sommar skippar jag BUS helt, gillar den naturliga brännan bättre :) Men under vinterhalvåret använder jag gärna Niveas variant, tycker den är toppen!

2009-06-28 @ 19:59:12
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: marybeth

Johanna: Jaså? Vad roligt, jag är precis tvärtom! Använder på sommaren och inte på vintern.. haha.. Jag brukar inte lyckas få någon värst naturlig bränna så kan ju bero på det kanske.. :) Jobbar för mycket inomhus för att det skall bli nåt av den.. :/ Niveas är inte dum alls! Doften är ju faktiskt helt okej med jämfört med många andra.

2009-07-05 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0