Första dagen på semestern

Idag är första dagen av min semester och det känns lite konstigt.. svårt att koppla av och verkligen känna att man har semester så jag har istället roat mig med att sortera massor av papper, plocka bland grejer och sånt. Imorgon blir det dammsugning och tvättande.

Måste minnas att köpa register till mina nya pärmar och små korgar som jag tänker fylla med läppgunk, nagellack, kroppsgunk osv. Jag tycker om att ha det organiserat nämligen.. :) Det har varit ganska rörigt ett tag och jag har inte riktigt haft ork att ta tag i det, men nu så skall det bli bättre. 


För övrigt har jag nedräkning till AC/DC konserten, snart är det söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0