Klart man vill vara med i Idas tävling!

Ida har en tävling där man kan vinna presentkort på MUS, klart man vill ha chansen att vinna det!

Saxat från Idas blogg:

"TÄVLING OM 990 KR (495+495)!!

Jag har ett presentkort som nu är hemma, det gäller 495 kr på make up store till produkter och 495 kr till make up lektion! Ärligt talat så har jag haft det ettag nu, men jag använder det ju aldrig? Och jag behöver det inte heller, men fler besökare behöver jag. Tänk er vilken chans, jag har jätte några besökare per dag på min blogg, så det är stor chans att 990 kr på make up store blir dina (495+495)!

För att vara med i tävlingen ska du;

Länka till min blogg på din och tipsa dina besökare om tävlingen och skriv att du har deltagit!
Sen kommenterar du vilket inlägg som helst , Skriv din bloggaress , mailadress och att du är med och tävlar."



Så, nu får vi se hur det går... :) Tävla ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0