Saturday night

Lördagen som varit var en riktigt lång dag, fast på ett bra vis.. gick upp kvart över 7 och kom hem 7 på morgonen.. :) Det var en mycket trevlig dag utomhus, var och tittade på dragrace, och det blev mycket sol. På kvällen var det sedan utgång och vi var som sagt inte hemma förrän 7 på morgonen.. :)

Kvällsmejken blev som vanligt, dvs lösfrallor, svart eyeliner, guldskugga, vanlig bas, rouge och röda läppar. Jag trivs i det och får ofta komplimanger när jag är mejkad så och det är verkligen jättekul! En av killarna som var med kunde inte sluta peta på lösfrallorna, han var så grymt imponerad av dom.. hah.

Nu ska jag mysa framför tvn resten av kvällen.. :) Bones är urbra!

Btw, vad vill ni läsa för något? Jag har funderat på att göra några recensioner av torrschampon jag testat? Sedan har jag köpt lite nya saker som jag tänkte visa er också, mycket accessoarer är det.. Har även köpt ett mineralrouge på ett lite otippat ställe. Jag har fortfarande inte visat vad jag beställde från Kicki.be förut heller. Finns lite material alltså.. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Torrschampon är jag intresserad av! :)

2009-06-28 @ 19:57:52
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: marybeth

Johanna: Vad kul, skrivit en recension nu! :)

2009-07-05 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0