Ardell, I love you

Jag har funnit några lösfransar jag verkligen älskar och jag vill inte vara utan dom. I fredags blev det några impulsköp och då kunde jag inte låta bli att titta på fransar, jag kikade lite på Depend men föll i slutänden ändå för Ardell.

Det blev nr 105 och nr 121 och jag gillar verkligen dessa!








Tycker ni att ni känner igen dessa så kan det bero på att jag  köpt dessa båda innan också, mina 121:or jag hade innan har tyvärr gått bort, mycket sorgligt :/ Nr 105 kände jag att jag ville ha ett par till av, mina gamla 105:or är lite luggslitna, jag är inte snäll mot mina lösfrallor verkar det som?

Bli inte avskräckta och tro att det är dålig kvalitet på fransarna nu för det är det inte, det är bara jag som är lite lat och inte behandlar dom optimalt. Nu är jag dock mer varsam och försöker undvika att få så mycket gunk på dom och då klarar dom sig mycket mycket bättre, jag kanske har fått in snitsen lite mer helt enkelt?

Jag rekommenderar Ardell varmt, deras fransar har så bra passform och är så trevliga att ha att göra med, deras lim är också toppenbra!

Senare ikväll eller ev. imorgon blir det en EOTD från lördagen.. det beror på om jag fastnar framför Bond-filmen som börjar strax eller inte, hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har länge.. läs år.. tänkt försöka mig på lösögonfransar. Skall prova nu. Har ju inte vetat vad jag skall köpa.

2009-03-30 @ 08:48:55
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Inthemake

Ohh älskar fransar...;)

2009-03-30 @ 09:25:49
URL: http://inthemake.se
Postat av: Sminkan

Ardell gör verklgen grymma lösögonfransar!

2009-03-30 @ 18:40:07
Postat av: Marybeth

Purplerain: Vad kul att du vill testa lösfrallor.. :) Ardells är toppen så dom rekommenderar jag ju varmt, känner mig lite tjatig.. :) Jag har svarat lite längre i din blogg också. Kul att du hittade hit!



Inthemake: Vi borde få se det lite oftare i din blogg tycker jag ;)



Sminkan: Ja, dom är totalt underbara!

2009-03-30 @ 21:53:20
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0