Lypsyl Lypkissers

Häromdagen var jag in på H&M och kikade lite, hittade inte så särskilt mycket, eller hittade - det är snarare så att jag försöker behärska mig när det gäller shopping just nu, pengarna regnar inte direkt ned.

Men i alla fall så hittade jag mig några småsaker som jag unnade mig och Lypsyl Lipkissers var några av dom. Jag har inte hört talas om dom förut och kassörskan som tog betalt verkade väldigt förvånad över dom också, hon hade inte sett till dom och nu var hon också tvungen att testa dom, lite kul :) 

Vad jag såg i affären så är det två färger som gäller och dom heter Hint of pink och Perfect pink, det kanske finns fler men det var dom som fanns på det H&M jag besökte i alla fall, har ni sett flera får ni gärna informera mig :)

I alla fall så har Hint of pink smak av vattenmelon och Perfect pink smakar geléhallon. Vattenmelon är inget som får mig att hurra för det smakar gärna konstgjort tycker jag, men jag skall inte ta ut något i förväg för man vet aldrig, kanske inte alls är som jag tänker mig.

Dessa kostar 49,50 kr styck på H&M.

Så här skriver Lypsyl själva på förpackningen:

"Long lasting, lip plumping ultra shine for lips

 Ett ultraglansigt läppglans som sitter länge och som har berikats med vitamin E och sheasmör som mjukgör och vårdar. Ger fylligare läppar direkt utan att det sticker eller svider."


Spännande tycker jag! Trevligt att Lypsyl satsar på att göra lite glammigare produkter men att dom ändå har i ingredienser som sheasmör och bivax för att göra dom vårdande.

Om någon önskar innehållsförteckning är det bara att tjoa.






Lite olika ljus på bilderna, ser ni skimret/glittret i dom? Jag tycker dom ser väldigt fina ut och jag gillar färgerna också.

Kommentarer
Postat av: inthemake

Ohh spännande, vill ju se dom på givetvis ;))

2009-03-03 @ 10:09:02
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Det skall vi nog kunna ordna ;)

2009-03-03 @ 11:06:58
Postat av: Johanna

Jag har bara sett till två nyanser, så det är nog dem som finns. Smak av geléhallon låter ju himla gott!

2009-03-08 @ 09:08:34
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Suss

Ååh dom är så sjukt underbara! Har haft mitt "hint of pink" hur länge som helst & förra veckan tappade jag det ute någonstans, började nästan gråta haha! Hade ingen aning om vart man kunde få tag på det igen eftersom jag fick mitt i present & aldrig sett det i butik, men tack vare dig ska jag springa in på HM så fort jag kan haha! :)

2010-04-08 @ 14:13:14
URL: http://susscutiie.blogg.se/
Postat av: marybeth

Johanna: (100 år efter, tydligen missat denna kommentar) Geléhallon är inte så dumt!



Suss: Vad roligt att du gillar det :) Jag har inte använt mina så mycket eftersom jag hela tiden lyckas köpa nya gloss och glömmer bort dom jag har.. Roligt att mitt blogginlägg ledde till att du fick reda på vart du kunde köpa dom.. :) Hoppas du hittar ett nytt! Jag har även sett dom på Ica och Konsum så det kan vara ett bra tips om du inte hittar dom på H&M! :)

2010-04-09 @ 12:23:57
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Lisa

Köpte ett för 10 kr i går :)

2011-03-27 @ 11:52:34
URL: http://typisktlisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0