För tillfället

Just nu, eller inte exakt precis just nu, men nu som i på morgnarna kämpar jag med min False lash effect mascara från Max Factor. Fick den i julklapp av min kära mor och hon har frågat mig några gånger hur den var och jag hade ju inte öppnat den första 2 gångerna hon frågade, jag fick alltså tummen ur för några veckor sedan eller så och testade den. Första gången var det skräck, hallå en toalettborste som mascaraborste?! Men nu, ett antal veckor senare efter att ha tvärvägrat den ett tag och sedan tagit mod till mig igår igen så tyckte jag att det gick bättre än sist.. i morse gick det faktiskt helt okej så kanske, kanske att vi kan komma överens till slut?


Kommentarer
Postat av: Kissen

Ja, enorm är det minsta man kan säga om den borsten.

Jag får sjukt fina fransar med den, men tyvärr ligger de under ögonen vid eftermiddagen...



Iallafall. Klart du får lägga till mig! :D

Och jag ska göra detsamma, ska bara komma ihåg det först harklar sig

Jag har minne guldfisk!

2009-05-28 @ 08:50:43
URL: http://osnygg.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kissen:



Ja herregud, jag fick en chock första gången jag använde den trots att jag visste hur borsten såg ut eftersom jag såg den i affären.. Ah, så pass.. Jag får helt okej fransar nu när jag börjar vänja mig men jag tycker inte den sitter lika bra som min favvo loreal DE beauty tubes..



Vad bra! :) Du behöver inte känna att du måste lägga till mig alls utan det gör du bara om du vill, men kände att jag ville säga till att jag lagt till dig iaf :) Jag har inte så bra minne jag heller.. så vi kan bilda klubb, hah!

2009-05-28 @ 10:05:04
Postat av: Kissen

Fast, jag gillar stora borstar, så det gör mig inget. hehe.



Klart jag ska lägga till dig. Jag lägger bara till de bloggar jag själv vill läsa i så det blir bra med dig på listan. :)

2009-05-28 @ 15:48:06
URL: http://osnygg.blogspot.com
Postat av: sminkjante

Jag har faktiskt inte testat den, blev avskräckt när jag såg borsten.

2009-05-28 @ 16:16:18
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kissen: Okej :) Jag är nog lite mer för typ gummiborstar osv.. lite mindre som är lätta att komma åt med.. men jag börjar vänja mig vid toalettborstsstorlek nu :D



Vad roligt! :)



Sminkjante: Jag kan förstå det, jag fick den i julklapp och annars hade jag kanske inte köpt den pga borsten.. men nu när jag använt den i någon vecka så börjar jag ändå tycka att den är ganska okej, trots gigantisk borste.. :)

2009-05-29 @ 09:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0