Nytt i hudvårdsskåpet - Apoliva Scrubrondeller

Jag tycker verkligen om grejen med bloggar, jag vet inte hur många gånger jag fått superbra idéer, tips och råd från andras bloggar.

Den här gången är det Makeupjunkie som tipsat mig om en produkt jag tycker låter alldeles lysande!

Apoliva's Scrubrondeller för skonsam hudrengöring på djupet. Det är ovala rondeller med en sida täckt av fina korn.

"Apoliva scrubrondeller används för rengöring och borttagning av döda hudceller i ansiktet på ett varsamt sätt. Använd scrubrondellerna en till två gånger i veckan tillsammans med t.ex. rengöringslotion, eller bara med vatten. Undvik områdena kring ögon och mun. Använd inte scrubrondellerna om du har acne."

Jag har precis som Makeupjunkie torr, känslig och tunn hy som man får vara snäll mot, så vanliga scrubkrämer funkar inte alltid så bra, därför blev jag så glad när jag läste hennes inlägg om dessa då det är precis en sådan grej jag behöver. Så hurra för Scrubrondeller och hurra för Makeupjunkie som  upplyste oss.. :) Skall bli mycket intressant att testa dessa.. :)

Dessutom kostar dom ynka 24,50 för 30 st, toppen!




Läs Makeupjunkies inlägg om scrubrondellerna här, äras den som äras bör menar jag.. :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Nu när jag sett detta tips på två ställen blir jag ännu mer nyfiken. Kanske blir ett köp endera dagen!

2009-05-04 @ 20:48:34
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Inthemake

Blev också nyfiken på dessa, ska bli kul att höra vad du tycker ;))

2009-05-05 @ 09:39:28
URL: http://inthemake.se
Postat av: Johanna

Hoppas att de passar dig! :D

2009-05-08 @ 13:42:30
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Kerstin, jag är också nyfiken men har inte kommit mig för att testa än, måste få ändan ur vagnen, haha.. :) Dom var ju inte så dyra så helt värda att testa iaf!



Inthemake: Ja dom verkar inte så dumma ju.. lite trevligt att man kan använda vilken rengöringslotion som helst.. :) Vad kul! :)



Johanna: Tack, hoppas jag med :)

2009-05-11 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0