FACE Lipgloss Krokus

Som så många andra kunde inte heller jag stå emot att köpa Damernas Värld när man nu fick med ett lipgloss från FACE. Jag har tidigare köpt en tidning för att få ett lipgloss från just FACE och det tror jag hette Jasmine. Det var dock ingen större hit, var nog mest färgen som inte funkade där tror jag.

Det här, Krokus alltså, ser däremot ljuvligt ut! Mysig nyans med massor av guldskimmer i. Tidningen kostade 49,50 kr och då fick man ju glosset på köpet vilket jag tycker är en schysst deal.




  





Har ni också köpt tidningen och fått ett av glossen? Vilken nyans tog ni i så fall?

Kommentarer
Postat av: Sofia (heartcore)

Min mamma var sötast och kom hem med den här när jag var riktigt sjuklig och snorig, hon körde också på Krokus. I like!

2009-09-22 @ 22:17:15
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Marina

Så klart jag har! Är men en junkie så är man... men jag valde det rosa Cyklamen. Stog och tänkte att jag skulle ta Krokus, du vet, think outside the box liksom. Men så hamnade jag i gammla hjulspår ändå och körde på den kalla färgen ;-)! Den andra hade förmodligen inte passat mig i färgen, även om den också var fin.

2009-09-23 @ 15:55:41
URL: http://www.marinamake.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Jag fick också Krokus, men jag hade så bråttom att jag knappt hann välja =) Fin färg!

2009-09-23 @ 21:36:12
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Sofia: Aaw, vilken rar mamma! Vore kul att se Krokus in action borta hos er, ni tar båda sjukt bra bilder på allt!



Marina: Hah, precis! :) Ah, det var det som var väldigt lilarosa väl? Eller har jag fel? Det var i alla fall en kall nyans och jag blev osäker på hur den hade funkat på mig så jag fegade och tog Krokus.. :) Dom där hjulspåren finns här med.. :)



Kerstin: Det kan jag tänka mig passar dig ypperligt i alla fall.. och nu har jag sett att det gör det med, i din blogg, faktiskt.. :) Det är fint! Jag har inte testat det än men skall göra det..

2009-09-24 @ 23:03:45
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0