EOTD - Guld i vardagen

En till EOTD, jag börjar få upp farten!

Idag var jag på anställningsintervju och då ville jag ha något piffigt men som ändå inte var för mycket så det blev en standard för min del, klassisk eyeliner och guldig ögonskugga. Till det hade jag ett läppglans med lite fuschianyans i, blev ganska fint - kände mig fin i alla fall!

Jag tog dessa bilder när jag kom hem efter att ha jobbat kväll så det är lite mascara under ögonen och sådär men då får ni ju se hållbarheten också, jag lade sminket vid runt halv tolv idag.


Jag är så glad att jag fick fram guldskimret på bilderna, för skuggan från Loreal skimrar verkligen och jag älskar den!




    




Jag använde:

MAC Paintpot i nyansen bare study
Loreal Platinums guldskugga
Barry M Eyeliner pen i svart
Maybelline Stiletto mascara i svart
IsaDora Inliner kajal i nyansen blonde.
H&M's brynfix






Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jättefint! Särskilt skimret =)



Hoppas att intervjun gick riktigt bra!

2010-04-07 @ 08:14:51
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Emma P

Jättefin sminkning! och vad kul med intervju! Gick det bra?

2010-04-07 @ 21:54:07
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: marybeth

Kerstin: Åh tack, vad du är rar! Jag tror att det gick ganska bra.. men det är så svårt att veta tycker jag.. man vet aldrig vad dom egentligen tänker..



Emma P: Tack så mycket! :) Ja det var himla kul fast jag har varit på några för fasta jobb tidigare och det brukar alltid sluta med att någon med mer erfarenhet får dom. Men nu hoppas jag att det gick bättre.. men man vet ju aldrig vad dom tänker eg när man sitter där..



Tack för omtanken hörrni! :)

2010-04-09 @ 12:26:41
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0