20 % rabatt på mascaror på Kicks

Nu är det ett gyllene tillfälle att köpa en ny mascara om ni känner att ni behöver en, eller om ni egentligen inte behöver någon men vill köpa en ändå ;-)

Kicks har nämligen 20 % rabatt på ALLA mascaror mellan den 18 och 21 mars så passa på!

Själv är jag lite sugen på Maybellines nya Falsies och Max Factors nya Lash extension mascara.





(bild lånad från Kicks)











Så, vad säger ni? Är ni sugna på en ny mascara? Någon särskild ni är nyfiken på? Har ni redan alldeles för många?









Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag är sugen, men har en hyfsat ny High Impact från Clinique OCH en IsaDora ViblraLash, så jag får hålla mig. Både High Impact o Vibralash rekommenderas dock =)



Själv skulle jag nog testa Fiberwig, om jag skulle köpa en till...

2010-03-18 @ 22:23:35
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kerstin: Ah, då kanske du inte behöver någon nej.. :) Jag är lite nyfiken på Vibralash får jag säga.. får se om jag slår till...



Ah Fiberwig ja, jag var nyfiken på den förut men efter att ha läst så många blandade åsikter om den vet jag inte om det är värt att testa den riktigt..

2010-03-19 @ 14:11:29
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0