LOTD Suhada Strawberry


  

(bilderna är klickbara)

Suhada är ett smink- och hudvårdsmärke som säljs till riktigt schyssta priser på Lidl, jag har köpt några få produkter därifrån och däribland detta läppglans. Det heter Strawberry (jordgubbe) och jag antar att det skall föreställa nyansen men jag tycker inte riktigt det stämmer utan hade nog hellre valt Raspberry istället, dvs hallon. Jag minns inte riktigt vad det kostade men jag tror inte det var mer än 50-60 kr, om någon har koll får ni gärna säga till!


  

(bilderna är klickbara)

Första bilden är tagen i dagsljus vid fönstret och den andra i lampljus i badrummet. Jag hade slarvat lite med appliceringen och inte lagt på tillräckligt för att det skulle bli helt täckande och det syns på första bilden.

Det är i alla fall en fin färg och ger en färgklick. Jag återkommer om vad jag tycker när jag har testat det mera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0