Nyshoppat: Make Up Store High Tech Lighter Venus

Min paint pot från MAC i nyansen Bare study sjunger på sista versen så i ren desperation högg jag åt mig en High tech lighter från Make Up Store i nyansen Venus, jag var ute efter Platina men den fanns inte på Kicks där jag var och tittade. Jag gillar verkligen krämskuggor men det finns inte direkt ett stort utbud av just den produkten så därför ville jag testa denna som jag ändå kan få tag på i min egen stad. MAC finns ju tyvärr inte tillgängligt hur enkelt som helst. Jag håller på och testar denna från och till nu och återkommer självklart med vad jag tyckte senare. 

Den kostar 155 pix men jag hade en kupong med 20 % och fick den alltså för 124 pix.



   

(klickbara bilder)




På ögonlocket blir den mest guldig om man tar ett tunt lager, tar man lite mera kommer det rosa fram mer. Jag skall försöka fixa fram swatches sedan :)










Har ni testat High tech lighter? Vad tycker ni i så fall? Någon annan krämskugga ni rekommenderar?





Kommentarer
Postat av: Emma P

Den ser väldigt fin ut. Dock är jag mkt skeptisk till denna som bas. De ger ju ett grymt fästa för skuggor, men jag inbillar mig att detta är ngt av de mest creasebenägna man kan använda i basväg. Ska bli kul att höra hur den funkar på dig alltså...

2010-05-05 @ 14:11:40
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Jag är spänd på att höra vad du tycker high tech som bas. Jag har bara provat den en gång och den creasade något grymt.

2010-05-05 @ 15:24:18
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: marybeth

Emma P: Ja, den är inte så tokig! Men så gillar jag ju guld också.. :) Ja jag har ju hört ungefär samma sak, att det fäster som tusan men inte håller så bra.. men jag tänkte det kunde vara värt att pröva för det mesta brukar sitta okej på mig.. men vi får se när jag testat lite mer, jag skall definitivt återkomma till det! Kul att det är intressant! :)



Sminkjante: Vad roligt att höra! Jag skall absolut skriva om det så fort jag testat den lite mer. Ah, vad tråkigt!

2010-05-05 @ 18:50:46
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: kerstin

Det låter spännande! Jag gillar GOSHs stiftsskuggor om bas, men bäst är ändå UDPP =)

2010-05-05 @ 20:01:41
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Vad tycker du om high tech lighter som highlighter på kindben? Har du flera färger o vilka funkar som highlighters för dig isf? Jag funderar själv på att köpa mig någon av dem, men vet inte vilken färg jag ska införskaffa.

2012-04-03 @ 19:58:27
URL: http://charlottegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0