Nyfiken på: ELFs Shimmer Eyeliner Pencils

Fick ett mejl häromdagen som fick mig att vilja shoppa ännu lite mer från Elf, jag har ju inte kommit mig för att göra det ännu.. men nu är jag bra sugen alltså för dom här nya pennorna som kommit verkar inte så dumma!

Det är ögonpennor med skimmer och dom finns i nio nyanser, kan användas som eyeliner, som bas under ögonskugga eller som ensam ögonskugga. Fiffig pennvässare finns i korken! Just ja, dom kostar 18 kr och 30 öre styck, kan man kalla schysst pris!

Lite info som jag saxat från ELFs hemsida

"Instantly brighten eyes with e.l.f.’s shimmering metallic liners that put the spotlight on eyes. The smooth formulation glides on effortlessly without tugging at the delicate eye area. Choose from an assortment of 9 delicious and essential shades designed to add depth, definition and a special sparkle to create a very glamorous look! Pencil includes a convenient sharpener cap for easy use!


Apply to the lash line alone, under or over eyeshadow as desired. Create a special occasion smoky eye by lining both upper and lower lashlines, blending and smudging out for a colorful, trendy eye look.

Net weight: 0.5oz (14g)"



 






        


Iconic Ivory, Precious Pink, Blissful Blush, Gunmetal och Boldly Bronzed.


     

Grassy Green, Twinkle Teal, Plum Passion och Black Bandit.





Är det här något ni är sugna på? Själv vill jag bra gärna ha Iconic Ivory, Gunmetal, Boldly Bronzed, Twinkle Teal, Plum Passion (hemskt gärna!) och Black Bandit!





Kommentarer
Postat av: kerstin

Det ser jättefina ut! Jag blir helt klar frestad =)

2010-09-04 @ 07:31:14
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Gin

Oh så fina! Jag skulle vilja ha Iconic Ivory, Grassy Green, Twinkle Teal, Plum Passion och Black Bandit :D Undrar dock om de skimrar så mycket? Spännande!



KÖP! RECENSERA! NU!



(nu ska jag sätta mig och skriva de där sju grejerna ;P)

2010-09-05 @ 08:51:41
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kerstin: Visst gör dom! Då är vi två, hihi :D



Gin: Ja, dom verkar superfina! Jag vet inte, jag hoppas det men det kan ju vara så att det är glitter i så att det inte blir liksom så skimrigt.. svårt att veta men hoppas går ju :)



Hah! Ja... får se hur jag gör.. annars får fröken köpa dom själv ;)



Ja, det tycker jag! :D



2010-09-05 @ 18:49:04
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0