Adventskalender med vinstchans!

Det är inte mycket aktivitet i bloggen just nu, tiden går så fort att jag inte får nåt gjort känns det som ibland!

Men nu vill jag tipsa om en sak och det är adventskalendern som Lipgloss Bitch har nu under december, varje dag är det en ny sak och då får man en ny chans att vinna något kul och det är verkligen inga dåliga grejer man kan vinna!

Jag har ett tvångsmässigt beroende att titta in varje dag nu ;) Kolla in ni också, alla vill väl vinna nåt kul såhär i juletid! :)

Idag kan man vinna en primer från Freeze 24/7, den har man suktat efter kan jag säga ;)


Lipgloss Bitch's härliga julkalender!


Kommentarer
Postat av: LipGloss Bitch

Hej! Lotten drog dig till vinnare i julkalendern hos LipGloss Bitch :) Hör av dig via mailen med din adress så har du snart en schyllans primer på posten!

2008-12-09 @ 22:40:01
URL: http://lipglossbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0