Julruschen

Hej på er,

Hur är det med er så här i bråda juldagar? Mycket att göra? Här är det fasligt mycket.. det har varit besök till släkten, julhandel av klappar och mat, städning och pyntning.. Och ändå är det en del kvar.. Jag jobbar både idag och imorgon så det får bli pyntande på kvällarna.. Men åh vad jag ändå tycker om julen, det är så mysigt :)

En sak jag tycker är lite synd bara är att många tenderar att bli väldigt påverkade av all julstress och det märks när man går i affärerna, det är inte så mysigt när folk tränger sig, knuffar på en och kör på en med vagnar.. Jag tycker det är trist att det är så.

Hur upplever ni julen? Är det bara fint och mysigt eller är det mycket stress också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0