Recension: Barry M Glossy Tube Matt Candy Pink

Som ni kanske tidigare läst så är jag lite frälst utav Barry M's super shiny lip glosses, här är min tidigare recension för er som missat den :) Den förra recensionen gällde ju nyansen Pink Sparkle och det jag nu skall skriva lite om heter Matt Candy Pink.

Jag älskar verkligen formulan på dom här läppglansen, dom känns så himla vårdande på och torkar inte ut mina läppar. Jag har använt dessa två i flera veckor nu på jobbet och även Pink Sparkle till lite festligare tillfällen och dom är bara suveräna. Dom försvinner inte lika fort som vanliga läppglans heller och smakar och luktar gott!

Dom skiljer sig åt i nyanserna såklart men även litegrann i formulan, Candy Pink är nämligen inte alls lika glittrig som sin syster Pink Sparkle och känns därför en aning behagligare på läpparna. Man får ju därför heller inte det här wow-glittret man får av PS men det här är ett riktigt schysst vardagsgloss som ger lite lite färg och den där perfekta looken av fuktiga läppar. Precis som jag vill ha det.

För 55 kr är dom här rena fynden och jag måste verkligen beställa fler, om dessa försvinner från marknaden blir jag ärligt talat ledsen. Ni finner dom hos Satine!





Betyg: 5/5

Jag säger som tidigare, ett helt klockrent underbart gloss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0