Update från helgen

Nu har helgen redan gått, jag tycker knappt det hinner bli fredag innan det är dags för måndag igen.

I fredags slutade jag tidigt, skönt! Mamma och jag städade och pysslade lite hemma för att vi skulle ha födelsedagsmiddag på lördagen och sedan åkte vi till Ikea och Maxi och handlade.

Det blev tacos till middag och faktiskt ingen dessert utan dom fick choklad till kaffet, alla var nöjda :) Senare hade vi lite snacks med. Det var brorsan och hans tjej och sedan två vänner till familjen och deras lilla dotter som var hemma, mysigt! Eftersom både mamma och jag fyllde förra veckan brukar vi ha lite "familjemiddag". Vännerna tillhör familjen kan man säga.

Jag fick en jättefin sjal, en ögonskugga och ett läppglans av vännerna och av brorsan fick jag ett Guitar hero! :) Så kvällen var vigd åt Eye toy (vi spelade bowling och lite annat) och Guitar hero. Det är ju grymt! :) Man känner sig som en riktig rockstjärna ;)

Igår blev det massa Guitar hero spelande också och sen iväg till affären för att handla lite nödvändigheter. Idag har jag träningsvärk i armarna från både Eye toy och Guitar hero... haha. Jag är på gott humör i alla fall :)

Jag gjorde ett riktigt fynd igår på vårt lokala Konsum, ni skall få se det senare.. :) Men jag kan säga såhär mycket, jag gillar verkligen julen om man tänker på alla presentförpackningar som säljs och alltid är lite billigare, perfekt! Poängen med en presentförpackning kanske är att köpa dem till andra och inte till sig själv som jag gjorde, hihi :)

Nej nu är det dags att jobba, vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: inthemake

Låter som om du haft en kanonhelg ;)

2008-12-01 @ 15:06:17
URL: http://inthemake.se
Postat av: Marybeth

Inthemake: Ja det hade jag.. :) Jättekul!

2008-12-01 @ 18:43:54
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0