Lördagen

Igår var det lördag och dagen kombinerades med både nytta och nöje,  jag gick upp ganska tidigt och städade och plockade på min övervåning och jag blev så nöjd med resultatet, känns mycket finare nu.. :)

På kvällen kom en väninna över och vi hade sedan lite tv-spelskväll med dansmatta, eyetoy och singstar, jättekul! :)

Jag kan säga att både eyetoy och dansmatta är lite som ett träningspass, särskilt dansmattan, det är inget man pysslar med innan man skall ut på krogen om man säger så, haha.

Singstar däremot måste vara det perfekta förfestsspelet, det är ju hur kul som  helst och det är musik!

Vi invigde mina nya singstarspel som jag inte ens hade testat innan, nämligen R&B, Popworld och Rockballads. Ibland undrar jag lite över vilka som väljer låtarna för det är onekligen ganska underliga låtar på vissa av dessa skivor.. men men.. :)

Det som saknas i min samling är väl egentligen Guitar hero men jag är på G där, jag har i alla fall en trådlös gitarr som jag köpte billigt på rea på Rusta. Ska bara köpa ett spel också, men det har inte blivit av än. Annars har jag dansmatta, eyetoy, buzz och singstar.. Jag gillar verkligen tv-spel! :D

Nu skall jag nog sätta mig och mysa i soffan och spela lite From Russia With Love, James Bond ni vet ;) Jag förtjänar det säger vi, efter att ha städat så mycket igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0