Mitt första intryck av VLD's svarta palett.

Igår testade jag mina skuggor för första gången, har ju haft den några dagar nu men inte riktigt hunnit innan. Igår kväll kände jag att nu är det dags, jag har ju läst både mycket bra och mycket dåligt om den vid det här laget och måste se vad jag själv tycker!

Min första tanke när jag öppnade paletten och skulle börja använda den var att det är en ganska stark doft och ingen som direkt tilltalar mig utan jag känner att den är rätt överflödig.

Annars så gillar jag verkligen skuggorna, dom är krämiga och ger väldigt fint skimmer. Dom blir lite klumpiga i paletten och är ganska speciella i konsistensen men det funkar för mig. Däremot så börjar jag undra hur länge dom kommer räcka för det går åt ganska mycket för att få färg tycker jag, men för 159 kr är det ju inte hela världen om dom inte räcker jättelänge..

Jag återkommer när jag testat den mera ingående, här skall hårdköras med alla färgerna.. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så börjar du med 50 poäng!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-11-18 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0