Viva la Divas palett

Många är det som har skrivit om den här paletten vid det här laget och jag har under en tid varit väldigt sugen på att köpa den efter att ha läst t.ex. Bjootis inlägg om den.. Så när jag var inne på Kicks igår och såg den var jag ju tvungen att slå till. Jag menar, 48 skuggor för 159 kr? När så många dessutom sagt att dom är bra var det ju inget att fundera på.



Jag gillar att förpackningen är liten och lätt, inte klumpig som en del paletter kan vara, här är det innehållet som räknas och det är väl egentligen det som är grejen? En sak jag reagerade på är att locket inte håller sig uppe i min palett, så spegeln blir ju ganska onödig, om man inte håller locket uppe dvs, har flera så eller är det bara min?

En lite kul sak som jag måste få visa är det här:





Ser ni vad jag menar? :) Eyesadhows, är det så på någon mers palett eller återigen bara min? Inget som spelar någon roll då innehållet är detsamma men jag tyckte det var lite sött.. :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, sadhows. Borde också köpa och lära mig lägga ögonskugga utan att det ser ut som jag fått en blåtira. Då blir mina eyes sad. :(

2008-11-17 @ 10:08:25
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm jag ska nog ah den här, har ju sett både hissar & dissar, men för 159:- så är det ju kanon ändå...

2008-11-17 @ 11:02:52
Postat av: Johanna

Aj då, dem borde ha kikat en extra gång på stavningen! Haha :P

2008-11-17 @ 12:57:50
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Linda

eyesadhows, hihi va sött :P

2008-11-17 @ 13:41:14
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Cecilia: Visst var det lite kul! Jag älskar sådana där skrivfel.. :) Det är bara att öva på, jag tror inte alls att det ser ut som du har blåtiror.. :) Jag rekommenderar att du kikar runt lite i bloggar innan du köper för det verkar vara lite som två läger nu, några gillar den och en del gillar den inte, det beror nog på vad man gillar för sorts skuggor..



Johanna: Ja, det hade kanske varit att rekommendera :D



Linda: Visst var det.. :) Att dom missat det var lite coolt!

2008-11-17 @ 15:16:12
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Anonym: Missade ju att svara på din kommentar tidigare, förlåt! Jag tyckte också den kunde vara värd 159 kr, när jag läste om den så tyckte de allra flesta att den var bra men nu så börjar det komma flera negativa åsikter.. Jag har inte hunnit testa än men tänkte göra det strax.. skall bli spännande!

2008-11-17 @ 19:39:29
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0