Nästan för fina att använda

I torsdags så blev det två par skor köpta, jag letade inte alls efter pumps egentligen men så fann jag dessa och föll pladask. Jag tycker att Skopunkten har väldigt många par fina skor nu, särskilt pumps. Jag skulle lätt kunnat köpa ännu fler par, hittade ett tredje par som jag gärna köpt men där var storlekarna tyvärr helt fel.

Dessutom har de ju tag 3 betala för 2 eller tag 2 och få halva priset på ena paret, inte så kasst.

Spets och rosetter som på dessa = ljuvligt fint! Älskar skor som har influens av 50- och 60-talet, men det visste ni kanske redan? ;)

Jag är glad att det är lite bredare klack nedtill och inte smala klackar som pajar efter en kvälls användande, dessa blir ju trevligare att gå i och håller lite bättre. Det är ett plus.







299 kr på Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kanonfina!

2009-06-24 @ 11:07:47
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Kerstin: Tack! :)

2009-06-25 @ 14:14:18
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0