Rosettdiadem x 2

Jag tycker verkligen om rosetter och det kanske ni har märkt om ni läst min blogg då och då.
 
Alltså, jag älskar rosetter och jag tycker om diadem, summan av kardemumman blir då att när jag finner ett rosettdiadem till ett vettigt pris har jag väldigt svårt att motstå det.

Jag har sedan tidigare ett mycket sött rosettdiadem, har haft det i säkert ett år och minns inte längre vart jag köpte det men det var garanterat Glitter, H&M eller någon sådan affär.

Nu för någon vecka sedan hittade jag ett liknande fast med mindre rosett, man skulle kunna säga att det här är dottern till mitt första diadem för dom är snarlika och lika söta.. :)


   







Vad tycker ni om diadem?  En grej som gärna kan få stanna kvar i 90-talet , lite been there done that grej, eller en riktigt kul accessoar att piffa till håret med?




Kommentarer
Postat av: Emma P

jag tycker att diadem är väldigt fint, men förbaskat obekvämt! Därför använder jag det nästan aldrig. Dina rosettdiadem var dock väldigt söta!

2009-05-03 @ 20:57:04
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Kajsa Kavat

Vilka fina diadem! Jag skulle gärna använda diadem själv men de skaver ju så bakom öronen. :/

2009-05-04 @ 13:33:24
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: kerstin

Jättefina! Jag är också diademoholic, och undrar därför genast var du fått tag på det du har köpt nyligen. Jag vill ju också ha =)

2009-05-04 @ 20:46:37
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Inthemake

Älskar diadem...:) superfina!

2009-05-05 @ 09:38:20
URL: http://inthemake.se
Postat av: Johanna

Diadem är jättefint tycker jag!

2009-05-08 @ 13:44:08
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Emma P: Jag håller med dig, en del är ruskigt obekväma, jag har några som är i metall och dom är outhärdliga att använda. Dom här som jag har tycker jag dock går bra, dom klämmer inte så mycket.. Tack! :)



Kajsa Kavat: Tack! :) Det gäller att ha dom på rätt ställe, jag brukar försöka vinkla dom lite så att dom inte skaver precis bakom öronen och så försöker jag ha sådana som är lite snällare och inte trycker så mycket. Såna i hårdplast och metall brukar vara dom värsta.



Inthemake: Samma här, tack raring! :)



Johanna: Vad kul! :) Jag tycker riktigt mycket om dom också, så himla fiffig grej.



2009-05-11 @ 08:43:52
Postat av: Marybeth

Kerstin: Men förlåt, missade att svara på din kommentar innan! :/ Jag har köpt det på Lindex.. :) Kul att du också gillar diadem, kan vi tipsa varandra! :D

2009-05-11 @ 18:15:16
Postat av: Veronica

Åh, diadem är kul- det kan vara pricken över 'i' ibland. Måste köpa ett med en liten rosett på också ;-)

2009-06-04 @ 15:34:08
URL: http://aspiesinnet.blogspot.com/
Postat av: marybeth

Veronica: Ja, dom är kul! :) Precis, the icing of the cake, the cherry on top osv :D Ja, det tycker jag verkligen, sötare än så kan det inte bli ;)

2009-06-06 @ 12:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0