Vinn med Beautynet.se och Vacker & Underbar!

Nu har Karin som har bloggen Vacker & Underbar en suverän tävling, om man vinner får man välja vad som helst i Beautynet's webbshopp. Alltså, precis vad som helst! Det är ju sjukt generöst och otroligt roligt! Jag vill absolut vara med och hoppas på att vinna så klart ;)

Jag rekommenderar Karins blogg också, även om ni inte vill tävla, då hon skriver väldigt bra och har mycket blandade inlägg om lite av varje.

Beautynet är en ny bekantskap för mig men av det jag sett nu när jag kikade in så ser den väldigt trevlig ut och jag skulle lätt kunna tänka mig att beställa därifrån.








Så, om jag skulle vinna då? Vad skulle jag välja? Jo, en sådan här:

Babyliss Trippel Tourmaline Waver - en vågtång! Det är något jag länge velat ha och denna ser så fin ut... Om ni också vill tävla så kikar ni in hos Karin och läser det här inlägget tycker jag! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0