Vinterfynda hos IaMia's!

Oj, såg just när jag var inne och fönstershoppade i lite webbshoppar att IaMia's har 30-40 % rabatt på alla produkter från GloMinerals som de har. GloMinerals produkter skall utgå ur deras sortiment vilket jag tycker var lite synd men det kanske inte lönar sig när det finns några webbshoppar till som har det märket.

Själv är jag sugen på pressed base men mitt köpstopp och min plånbok tycker väl inte riktigt samma sak misstänker jag. Även sugen på att testa deras flytande foundation men det är ju likadant där, och så är det ju det här med att välja rätt färger. Kanske kanske att man kan önska sig något av dem i födelsedagspresent..?

Men, ett hett tips alltså, kika in hos IaMia's om ni är shoppingsugna ;) De har ju även Coastal Scents som jag också är sugen på, särskilt gellinersen.. (konstig böjning det där blev?)





(bilden är lånad från Iamia's blogg..)












Kommentarer
Postat av: IaMia's

Det är helt okej att du lånat bilden.

Önskar dig en trevlig kväll! :)

2009-11-09 @ 19:49:33
URL: http://ia-mias.blogspot.com
Postat av: Marina

Ah man skulle ju kunna shoppa ihjäl sig! Tyvärr är jag inte så duktig att jag inför köpstopp för mig själv... möjligen att jag bara lyckas med att bromsa lite ibland ;-)! Hoppas du mår bättre från förkylningen!

2009-11-09 @ 23:55:32
URL: http://www.marinamake.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Oj, dethär var höintressant! Här ska fönstershoppas =)

2009-11-13 @ 14:41:02
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

IaMia's: Vad bra, tack! :) Detsamma, även om det blev något i efterskott.. :)



Marina: Ja jag tror banne mig det, tyvärr har jag inte mycket att shoppa för nu, därav köpstoppet. Men annars hade jag garanterat slagit till.. Jag är helt hopplös i vanliga fall! Tack, det börjar gå åt rätt håll nu.. :) Hur är det med dig? :)



Kerstin: Eller hur! :) Fönstershopping är bra, både för en själv och för plånboken, hihi.

2009-11-16 @ 22:46:44
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0