What's up?

Jag försöker att hålla mitt köpstopp och det går faktiskt bra än så länge, men visst det kliar i mig när jag ser produkter på extrapris i tidningen, får Kicks tidning osv. Även när jag läser sminkbloggar. För det är så mycket saker jag vill ha men jag får varje gång övertyga mig om att jag inte har något behov av dom. Så är det. I alla fall tills jag har råd att unna mig mera saker, för tills vidare är dessa saker helt enkelt en lyx.

För övrigt så övar jag lite smått på att ta bra foton på NOTD's och swatches så i framtiden kanske det kan bli lite mer sådant. Har även några små prylar som blev köpta innan köpstoppet som jag tänkte visa er.

Men nu skall jag kika lite på Idol, japp jag är inne i Idolträsket fast jag får lov att säga att det roligaste är över nu enligt mig. Sedan är det säsongsstart av Grey's anatomy och efter det True blood. Inget av dessa får missas. Inget heller Oskyldigt dömd med underbara Persbrandt får missas. Eller Heroes. Som ni kanske förstår så älskar jag serier.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0