Tillfälligt avbrott

Precis som jag misstänkte gick det inte att slippa halsflussen.. min mor äter penicillin för det nu, hon har haft det i två omgångar och första gången läkte det av sig självt men kom sedan tillbaka på andra sidan i halsen så nu är det penicillin som gäller.. Jag har varit dålig några dagar nu och det här är nog bland det värsta jag varit med om hittills.. har det inte blivit bättre imorgon skall jag tjata mig till att få komma till vårdcentralen..

Jag satt nyss och försökte knåpa ihop ett inlägg men jag är så trött att jag inte kan tänka klart ens, det är inte det lättaste att sova när man inte klarar av att svälja sin egen saliv knappt. Visst låter det vidrigt? Jag hoppas att ni mår bättre och att ni absolut slipper den här helvetessjukdomen.

 Men i alla fall, jag har saker jag vill skriva om så fort jag mår bättre så kika gärna in om några dagar igen!




Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Krya på dej :)

2010-04-13 @ 19:09:06
Postat av: Kerstin

Stackars dig =( Krya på dig!

2010-04-14 @ 11:43:18
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Fröken Frodig: Tack vad rart! :)



Kerstin: Ja lite synd var det om mig faktiskt.. om jag får säga det själv.. haha.. Tack så mycket!

2010-04-20 @ 21:59:22
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0