Budgettips: H&Ms ögonbrynsfix

Jag kan ju starta med att säga att jag verkligen gillar produkter som kostar lite och som ändå är jättebra, det är inte alltid budget betyder dåligt precis som att dyrt inte alltid betyder bra. Därför har jag tänkt att ha några budgettips i bloggen, så att ni andra får se vad jag gillar för budgetgrejer!


H&Ms ögonbrynsfix är en toppenprodukt tycker jag, jag använder den närapå dagligen till mina ögonbryn så att dom håller sig i styr. Den är ofärgad och funkar alltså för alla oavsett ögonbrynsfärg. Det man får tänka på är att inte överdosera för då kan det bli lite flagigt när fixen torkat. En produkt som gör vad den ska till ett lågt pris helt enkelt.




Jag har aldrig varit med om att de tuber jag haft tagit slut utan det är snarare så att jag köpt nya pga de blivit lite läskiga av foundation och annat som följer med borsten tillbaka i tuben. Detta kan man ju faktiskt enkelt undvika om man vill dock, det är ju bara att t.e.x. torka av borsten innan man sätter tillbaka den i tuben. Fixen kostar runt 40-50 kr och tuben innehåller 10 ml. Jag testade den här för första gången för några år sedan och jag ser faktiskt ingen anledning att testa någon annan då jag är så pass nöjd med denna.

 


Kommentarer
Postat av: Basteth

Köpte faktiskt den här för bara någon vecka sedan och är jättenöjd. Helt rätt, varför köpa dyrt när det finns bra som är billigt! Suveränt vad HM kan komma med ibland.:)

2010-02-21 @ 22:44:53
URL: http://skorochmaskara.blogspot.com
Postat av: marybeth

Basteth: Kul att du också hittade den och gillar den.. :) Visst är det så, jag ser ingen anledning att köpa dyra produkter bara för att om det finns bra billiga alternativ faktiskt, så roligt tycker jag inte att det är att slösa pengar.. :) Ja, dom är ganska duktiga får jag säga!

2010-02-22 @ 14:11:14
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0