Tacksam för era åsikter!

Hörni, något jag är riktigt dålig på är det här med kategorier.. jag har försökt sett över mina nu och insåg ju att det egentligen är en enda röra känns det som.

Har ni några åsikter gällande mina kategorier? Vad kan jag göra bättre? Är det några som är bra som dom är? Saknar ni några? Vill ni ha någon särskild indelning? Ja osv osv.

Jag är jättetacksam för allas åsikter, både positiva och negativa saker! 



Uppdatering!


Nu har jag grejat runt och ändrat lite bland kategorierna och sorterat inlägg större delen av kvällen.. jag hoppas att det har blivit till det bättre! Någon nytta gjorde snöstormen i alla fall - jag kom inte iväg dit jag skulle egentligen utan det blev hemmakväll framför TV och dator istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0