Too Faced på Bellme

Kikade in på Bellme vilket jag gör nästan dagligen och såg att dagens erbjudande är tre produkter från Too Faced: Candlelight Powder, Absolutely Invisible Translucent Powder och Magic Wand Foundation. 

Är ni sugna på någon av dessa produkter kan det vara läge att slå till nu då man faktiskt sparar en del på att köpa det där idag jämfört med att köpa från en del andra webbshoppar.. :) 

  





  




Nu ska jag bara vela lite fram och tillbaka om jag skall köpa en Candlelight eller inte.. Ser himla fint ut... Men det finns ju också The Balm's Mary-Lou Manizer som också verkar urtjusigt... Detta får jag fundera på...



Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag resonerar ungefär likadant som du, men har tyvärr inte kommit fram till något svar =) Blev det något köp för dig?

2010-03-01 @ 09:44:26
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Emma P

Jag är sugen på mascaran lash Injection, såg att de hade den med. Skulle vilja att Strawberrynet tog in Too Faced, då skulle jag handla mer från dem. Tycker det finns mkt fint från Too faced, men de är ju rätt dyra tyvärr.

2010-03-01 @ 22:46:15
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: marybeth

Kerstin: Visst är det svårt! Jag var faktiskt duktig och köpte den inte trots starka impulser... haha.. Får se om det blir The Balms istället kanske, den är ju inte riktigt lika dyr..



Emma P: Den mascaran verkar bra, jag är nog dock mer sugen på den där med lampa i.. den verkar ju ge sjukt fina och långa fransar men är ju rätt pricy... Ja, det vore något faktiskt! Dom brukar ju ha schyssta priser där.. Jag håller med, det finns mycket fint men som sagt det är ju ganska dyrt och det känns alltid trist med dyra saker utifall man inte gillar dom..

2010-03-04 @ 08:26:55
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0