Läppglans i tre-pack från H&M

Här kommer ett fynd jag inte kunde motstå när jag kikade lite på H&M nyligen, ett tre-pack läppglans i en jättesöt förpackning. Jag föll pladask för att tuberna matchade förpackningen och att det var en rosett runtom förpackningen. Att det var 50 % rabatt på 49,50 kr gjorde det oemotståndligt!

    

(de små bilderna är klickbara)





Läppglansen är ganska kletiga men inte så pass kletiga att man stör sig på det tycker jag just nu men jag har bara testat dom lite snabbt och inte haft dom under någon längre period så jag får uttala mig vidare om det senare. De ger mycket färg när man lägger dom jag har gjort på armen men när man har dom på läpparna blir det inte jättemycket färg utan mest skimmer och glitter. När man sedan torkar bort det, vilket jag gjorde när jag testade dom, så satt mycket av glittret kvar och det gillar ju inte alla. När jag använder läppglans brukar jag dock fylla på med nytt och då är det ju inget större problem, dessutom tror jag att det kommer vara ganska hållbart eftersom det är ganska kletigt.




Light pink, Pink och Dark pink



Kommentarer
Postat av: Emma P

De ser rätt fina ut och priset var ju verkligen fantastiskt. Fast är inte så jättemkt för glittrigt och klistrigt egentligen, och har för många läppglans, så ska hålla mig i skinnet...

2010-03-08 @ 15:26:53
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag är inte så förtjust i glitter på läpparna, men vilket bra pris =)

2010-03-08 @ 16:51:24
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: marybeth

Emma P: Jo, de är inte så tokiga alls.. :) Priset gör ju verkligen att man kan vara lite mildare mot dom med. Jag gillar skimmer men inte tokglittrigt, eller ja det beror på tillfället faktiskt. Ibland gillar jag glittrigt men det ska gärna inte vara fullt med glitterbitar i glanset.. Jag har nog också egentligen för många men jag skyller på att jag är en svag, svag människa ;)



Kerstin: Okej! Man kan ju inte gilla allt.. :) Jo, priset går inte att klaga på ;)

2010-03-08 @ 19:28:29
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0