Livet kommer i vägen för bloggandet

Hej på er,

Nu blev det stiljte igen men jag kan berätta att jag har ett gott skäl för det.. Jag har nämligen skrivit på kontrakt för en jättefin lägenhet och flyttar in alldeles snart, det är alltså en hel del att göra innan dess... Plocka igenom alla saker jag samlat på mig här hemma, skriva listor och shoppa sådant som behövs.. planera.. osv.. :) Skall bli jättekul fast det är lite lite läskigt på samma gång.. :) Mitt första egna hem blir det ju så.. :) Varit en del med att skaffa elbolag, tvgrejs, bredband osv..

Jag räknar med frånvaro ett tag till då jag mest försöker hinna med allt med flytten och att jobba som det är nu. Så länge kikar jag in och läser hos er.. :)

Hoppas ni alla har det fint!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis till nya boet =)

2010-05-25 @ 10:44:43
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Kajsa Kavat

Vad roligt, grattis till den fina lägenheten!

2010-05-25 @ 16:42:57
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: Emma P

Åh vad spännande och roligt, grattis!!! jag ska med flytta snart och det blir min första egna lägenhet med. Jag bor med min kille nu, men har fått jobb på annan ort så vi kommer bli särbo ett tag... Hur bor du nu?

2010-05-26 @ 23:21:16
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fröken Frodig

Grattis till lägenheten! Åh, det är så kul att få nytt och inreda som man vill!

2010-05-27 @ 17:54:33
Postat av: marybeth

Kerstin: Tack så mycket! Detsamma får jag väl säga för visst skall du flytta till hus tyckte jag att jag läste någonstans? :)



Kajsa Kavat: Tack så mycket! :)



Emma P: Ja det är jättespännande men såå mycket arbete.. shit.. haha. Ah, hur känns det att bli särbo och få en egen lägenhet tycker du? Just nu bor jag på en egen övervåning hos päronen så det här blir ju verkligen en förändring, bara det att få lite mer privatliv även om päronen håller sig ur vägen är ju ganska skönt! :) Bara jag överlever allt detta packande så...



Fröken Frodig: Tack! :) Ja, det är det verkligen! Jag tycker det är så roligt att det är min egen lya som jag kan förändra som jag vill.. och att jag bara tar med just de saker jag vill ha och resten får man slänga eller skänka bort.. :)

2010-06-03 @ 14:42:10
URL: http://marybeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0